Retourprocedure
Zo werkt retourneren bij Expresswear: eenvoudig en snel
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop bij Expresswear.nl? Geen zorgen! We hebben een duidelijke retourprocedure zodat je snel en gemakkelijk je artikelen kunt terugsturen. In deze blog leggen we je uit hoe het werkt.
Wat zijn de voorwaarden?
Bij Expresswear willen we dat je blij bent met je aankoop. Toch niet tevreden? Dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst je artikelen retourneren. Let wel op het volgende:
- Stuur het artikel terug met alle originele toebehoren
- Zorg dat de originele prijskaartjes nog aan het artikel zitten
- Gebruik de originele verpakking indien mogelijk
- Artikelen moeten een 'neutrale' geur hebben (pas op met geurparels)
- Verzegelde items kunnen alleen retour als de hygiënestrip intact is
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen terug te storten.
Hoe retourneer je je bestelling?
Je hebt drie handige opties om je bestelling te retourneren:
- Met ons retourlabel - Voor €4,95 (België €5,95) kun je via onze retourpagina een label aanschaffen
- Op eigen kosten - Je kunt het pakket zelf frankeren bij een PostNL punt
- In een van onze winkels - Lever je pakket gratis in bij onze filialen in Bemmel, Zevenaar of Wijchen
In drie eenvoudige stappen retourneren
- Meld je retour aan op www.expresswear.nl/retour of via je account onder 'Mijn bestellingen'
- Pak je artikelen in en voeg bij voorkeur de factuur toe
- Kies je verzendmethode en volg de instructies die je per e-mail ontvangt
Heb je gekozen voor terugbetaling via de orginele betaalwijze?
Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikel(en) zullen we in dit geval binnen 2 werkdagen crediteren op het rekeningnummer waarmee je de betaling hebt voldaan.
Heb je gekozen voor een terugbetaling via winkeltegoed +5% extra?
Je ontvangt vandaag nog van ons een aparte mail met daarin de code voor jouw winkeltegoed +5% extra!
Let op: eventuele verzendkosten worden in dit geval óók uitgekeerd in de vorm van winkeltegoed.
Goed om te weten
- Ruilen is helaas niet mogelijk; je kunt wel retourneren en opnieuw bestellen
- Niet de verpakking dichtnieten! Dit kan de kleding beschadigen
- Bij beschadiging van artikelen na ontvangst ben je aansprakelijk voor waardevermindering
- Verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op, dan regelen we dit kosteloos
Heb je nog vragen over het retourneren? Stuur gerust een mail naar klantenservice@expresswear.nl of bel ons op 026-3121155. We zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 9:30 en 17:00 uur en op vrijdag van 9:30 tot 15:30 uur. We helpen je graag verder!