Submenu Veel gestelde vragen

Garantie en klachten

 

Garanties en Klachten

Gaat uw artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de wettelijke garantie. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via klantenservice@expresswear.nl. De verzendkosten in het binnenland nemen wij voor onze rekening. Iedere klacht nemen wij apart in behandeling en wordt apart beoordeeld.

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen te melden bij onze klantenservice. U ontvangt van ons een antwoordnummer zodat u het artikel gratis kunt retourneren naar onze webshop.

 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail info@expresswear.nl of per post (Express Wear Het Vergun 4 6931 KD Westervoort). We onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week contact met u op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 14 en 15 van de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden zijn hier ook te downloaden.