Winkelmandje
  • Geen producten in jouw winkelmandje

Veel gestelde vragen

Garantie en klachten

Gaat jouw artikel onverwachts kapot dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de wettelijke garantie. Neem voordat je het artikel retour stuurt ten alle tijden eerst contact op met onze klantenservice via klantenservice@expresswear.nl. Iedere klacht nemen wij per order in behandeling en wordt per order beoordeeld en opgelost.

Heb je een beschadigde verzendzak en/of een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dan verzoeken wij vriendelijk om dit direct na constatering maar uiterlijk binnen 7 dagen te melden bij onze klantenservice. Wanneer een klacht zonder medeweten teruggezonden wordt naar ons kunnen wij de klacht helaas niet in ontvangst nemen en zal het pakket retour gezonden worden zonder dat deze vergoed wordt.

Kijk de kleding goed na wanneer je het ontvangen heeft of het helemaal naar wens is voordat je het aantrekt en/of wast. Wanneer je het gedragen of gewassen hebt, moeten wij het ook echt als gedragen beoordelen.

 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heb je een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail info@expresswear.nl of per post (Express Wear Het Vergun 4 6931 KD Westervoort). We onderzoeken jouw klacht en nemen binnen een week contact met je op. Onze klachtenregeling lees je in artikel 14 en 15 van de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden zijn hier ook te downloaden.

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.

Altijd up to date met de nieuwste looks

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies