Submenu Veel gestelde vragen

Garantie en klachten

 

Garanties en Klachten

Gaat uw artikel onverwachts kapot dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de wettelijke garantie. Neem voordat u het artikel retour stuurt ten alle tijden eerst contact op met onze klantenservice via klantenservice@expresswear.nl. Iedere klacht nemen wij per order in behandeling en wordt per order beoordeeld en opgelost.

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit direct na constatering maar uiterlijk binnen 7 dagen te melden bij onze klantenservice. Wanneer een klacht zonder medeweten teruggezonden wordt naar ons kunnen wij de klacht helaas niet in ontvangst nemen en zal het pakket retour gezonden worden zonder dat deze vergoed wordt.

 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail info@expresswear.nl of per post (Express Wear Het Vergun 4 6931 KD Westervoort). We onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week contact met u op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 14 en 15 van de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden zijn hier ook te downloaden.

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.