KLIK HIER --->De Nieuwe collectie Studio Anneloes Summer Essentials is binnen!

Meer menu Klantenservice

Leveringsvoorwaarden

 

LEVERING

Express Wear maakt gebruik van PostNL Pakketservice. Wij streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. We streven er naar om bestellingen die voor 13:00 uur geplaatst zijn de volgende werkdag door PostNL te laten bezorgen. Het kan voorkomen dat een order een dag later verzonden wordt, afhankelijk van de hoogte van de voorraad. 

Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert de bezorger het bij uw buren. Lukt dit niet dan is het pakket de volgende (werk)dag af te halen bij het afhaalkantoor, de bezorger zal geen 2e keer proberen het pakket te bezorgen. PostNL laat een bericht achter in uw brievenbus waarop staat waar u de zending kunt afhalen. Het pakket blijft daar 1 week liggen.

Indien het langer duurt ontvangt u hiervan bericht. Er wordt een e-mail naar u verzonden met daarin een track&trace code, hiermee kunt u het pakket volgen. Wanneer artikelen als brievenbuspost verstuurd kunnen worden dan zullen wij het in een doosje verzenden dat door de brievenbus past, hierbij wordt de track&trace code niet geactiveerd.

Let op dat de verpakking heel en onbeschadigd is, neem in het geval dat de verpakking geopend of beschadigd is het pakket NIET aan, mocht de verpakking niet meer dicht zitten of beschadigd zijn kunnen wij niet garanderen dat alle artikelen nog in de verpakking zitten of beschadigd zijn onderweg. Mocht u het pakket aannemen van de postbezorger terwijl het geopend of beschadigd is bent u zelf verantwoordelijk voor het pakket en is Express Wear Online BV niet aansprakelijk.

 

LEVERTIJDEN

Wij streven er naar om bestellingen na 1 werkdag te leveren.

 

VERZENDKOSTEN

Aankopen met een orderwaarde vanaf €75 worden GRATIS verzonden. Onder dit bedrag berekenen wij € 4,95 verzendkosten. Een ruiling is online helaas technisch niet mogelijk bij ons. Het ruilen en/of retourneren in één van onze filialen is uiteraard wel mogelijk en gratis! Retouren vanuit België of Duitsland dienen voldoende gefrankeerd te worden, helaas kan er geen gebruik worden gemaakt van ons goedkopere alternatief dat wij wel voor Nederland aanbieden. Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

 

VERTRAAGDE LEVERING

Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan wordt u hier per e-mail over op de hoogte gesteld. U kunt er dan voor kiezen om iets anders uit te zoeken, of dit artikel te annuleren. Wij crediteren het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op de rekening waarmee de order geplaatst is. Wanneer u op rekening heeft gekocht dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op uw factuur.