Bevestigingsmail
Je hebt net een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging in je inbox? Geen zorgen, dat lossen we samen op!
Wat kan er aan de hand zijn?
Er zijn twee veelvoorkomende redenen waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
- Een typfoutje in je e-mailadres - Het gebeurt de besten onder ons: een verkeerd getypt @-teken of een missende letter
- De mail is in je spamfolder beland - Soms zijn spamfilters iets te enthousiast en belandt onze mail tussen de reclame
Wat betekent dit voor je bestelling?
Goed nieuws! Je bestelling wordt gewoon verwerkt en doorloopt alle normale stappen. Het enige nadeel is dat we je niet op de hoogte kunnen houden via e-mail over de status van je pakketje.
Wat kun je doen?
- Check je spamfolder - Kijk even of onze mail daar niet per ongeluk is beland
- Neem contact met ons op - Bel onze klantenservice (026-3121155) of stuur ons een mail (klantenservice@expresswear.nl) met je ordernummer, dan kunnen we je e-mailadres aanpassen
- Voeg ons toe aan je contacten - Voor toekomstige bestellingen: voeg ons e-mailadres toe aan je contactenlijst
Heb je nog vragen? We staan voor je klaar! Je kunt ons bereiken via de chat op onze website of stuur een mailtje naar onze klantenservice.