Winkelmandje
  • Geen producten in jouw winkelmandje

Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@expresswear.nl. Wij zullen dan samen met u kijken naar een gepaste oplossing. 

 

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

 

Leidt het contact niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Altijd up to date met de nieuwste looks

Onze website maakt gebruik van cookies om de beste gebruikerservaring te bieden. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met de standaard instellingen. Bekijk hier ons privacybeleid.